ویدا شریفی پور کیست ؟

بازگشت به وبلاگ
ویدا شریفی پور

ویدا شریفی پور کیست ؟

برای مهاجرت همیشه بهتر است که با یک مشاور یا کسی که تجربه این کار را دارد مشورت کرد. ویدا شریفی پور یکی از بهترین مشاوران مهاجرت تحصیلی به کانادا است. مهاجرت همواره در زندگی بشر از دیر باز وجود داشته، از مهاجرت آریایی ها به فلات ایران گرفته تا مهاجرت اروپائیان به آمریکا. اینکار معمولا همراه با غم و اندوهی نشات گرفته از دوری خانواده و دوستان است و البته شادی و ذوق ناشی از ورود به مکان جدید و استرس حضور در آن محیط همراه با مهاجرت وجود دارد. هر شخص دلایل خود را برای مهاجرت دارد، اما عمده دلایل مردم برای مهاجرت عدم شرایط مناسب زندگی در وطن خود و رفتن بسوی آرزوها و خواسته های شخصی و پیدا کردن شرایط کاری و اجتماعی بهتر است. دل کندن از کشوری که در آن به دنیا آمده و رشد کرده‌ایم و دوستان زیادی در آن داریم و رفتن به کشوری که شناختی از آن نداریم بسیار دشوار است. افرادی که قصد مهاجرت جدی دارند باید مهمترین مسئله یعنی انتخاب کشور درست را به خوبی مورد سنجش قراردهند.
پس از تصمیم جدی برای مهاجرت وآشنایی با شرایط روحی و اجتماعی آن، کمی کارتان راحت تر می شود و مرحله بعد باید به دنبال شناخت قوانین کشور مبدا و همخوانی آنها با فرهنگ و شرایط زندگی شما باشید. برای مثال برخی کشورها به دنبال پیداکردن نیروی کار یدی هستند، اگر توانایی کار با قدرت بدنی بالا را دارید این کشورها مناسب شما هستند، برخی دیگر دانشگاه‌های خوبی دارند و میتوان به عنوان دانشجو یا استاد در آن کشورها پذیرش گرفت. حتی برخی کشورها شرایط زندگی برای افراد کهنسال را به خوبی مهیا می کنند و مکان خوبی برای گذران دوره بازنشستگی به حساب می‌آیند. این نکته که مقصدتان با هدفتان از مهاجرت همخوانی داشته باشد، نکته حائز اهمیتی است. برای انجام این کار به تنهایی و بدون تجربه نمیتوان از پس این مهم برآمد، بنابراین بهتر است از مشاوران و وکلای فعال در این زمینه کمک گرفت.

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با لیسانس
ادامه مطلب

ممکن است این مطلب هم برای شما مفید باشد » چگونه بورسیه تحصیلی کانادا بگیریم؟

سوابق کاری ویدا شریفی پور

در انتخاب یک مشاور حقوقی برای مهاجرت، یکی از مهمترین عوامل، سوابق کاری اوست؛ زیرا این تجربیات گذشته افراد است که از آنها یک فرد موفق و کاربلد درست می کند. یکی از ویژگی های فردی که مشاوره‌ی لازم برای مهاجرت به کشوری را به شما ارایه می دهد این است که خود او، هم در کشور مبدا و هم در کشور مقصد دارای سوابق شغلی مناسب بوده و جایگاه اجتماعی مناسبی داشته باشد. در این مقاله سوابق کاری ویدا شریفی پور یکی از مشاورین موفق در زمینه مهاجرت به کانادا مورد بررسی قرار گرفته است. ویدا شریفی پور مسئول دفتر آموزش دانشگاه تهران در سال ١٣٧٢ و همچنین کارشناس فنی مجله علوم کشاورزی ایران دانشگاه تهران تا سال ۱۳۷۹ بوده است. او در سال ۱۳۷۹ به کانادا مهاجرت کرده و تاکنون در این کشور ساکن است، همچنین در کانادا نیز توانسته به موفقیت های شغلی زیادی دست پیدا کند.
او از سال ۲۰۰۲به عنوان مدیر بخش sales 8marketing کمپانی گلدلاین بوده است. شرکت گلدلاین بزرگترین خدمات تلفن در تماس با را دور آمریکای شمالی است. ویدا شریفی پور همچنین موفق به یک نوآوری در این شرکت و احداث و راه اندازی اولیه frenchchiseگلدلاین به نام GL storeدر کانادا شد. او از سال ۲۰۰۴ نیز شرکت شخصی خود را با نام vida telecome راه اندازی کرد. او از سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹به عنوان یکی از اعضا اصلی (برد) Ic network ایرانیان مشغول به فعالیت شد. برخی دیگر از فعالیت های او شامل این موارد است؛ از سال ۲۰۱۳مسئول دفتر و مدیر عامل شعبه Gem tv در کانادا بوده است. از سال ۲۰۱۷همزمان مدیریت دفتر تلویزیون Gem tv در North America تا سال ۲۰۱۹ برعهده داشت. همچنین بطور همزمان مسئول و صاحب اصلی کمپانی 1,2Approved )education Agency) و مدیر دفتر Mirzadegan  Immigrationو شرکت کانادایی vida holding group و کمپانی apply 88 هستند.

چگونه بورسیه تحصیلی کانادا بگیریم؟
ادامه مطلب

سوابق تحصیلی ویدا شریفی پور

هر مشاوری باید ابتدا دانش کافی در زمینه مطالعاتی خود را چه از طریق تجربی و یا چه از طریق آموزش عالی بدست آورد، ویدا شریفی پور یکی از مشاورینی است که به دلیل حضور موفق در جامعه کانادا توانسته راهنمایی های مفیدی در راستای مهاجرت به مراجعین داشته باشد، وی در رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۷۰ فارق التحصیل شده است. روانشناسی بالینی یک تخصص روانشناسی است که مراقبت های مداوم و جامع بهداشت روانی و رفتاری را برای افراد و خانواده ها فراهم کرده و همچنین مشاوره با ادارات دولتی و گروه های مردمی، آموزش و نظارت و نیز آموزش بر پایه تحقیق را ارائه می دهد. روانشناسی بالینی شاخه ای از روان‌شناسی است که به درک، پیش‌بینی و درمان نابه هنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست‌شناختی، روان‌شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند و در گسترهٔ وسیعی ازجمعیت‌های در جستجوی درمان کاربرد دارد.
همچنین او در رشته روانشناسی شخصیت در مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۳۷۲ فارق التحصیل شده است. در روانشناسی شخصیت روانشناسان در تلاشند تا درک کنند که چگونه شخصیت رشد می کند و چگونه بر نحوه تفکر و رفتار ما تأثیر می گذارد. این حوزه روانشناسی درصدد درک شخصیت و چگونگی تفاوت آن در افراد و همچنین چگونگی شباهت افراد از نظر شخصیت است. روان‌شناسی شخصیت  اندیشه ها، احساسات و رفتارهایی را بررسی می‌کند که سبک منحصر به فرد تک تک انسان‌ها برای ارتباط با دنیا را تشکیل می‌دهند. آن‌ها به تفاوت‌های شخصی علاقه‌مند هستند و تلاش می‌کنند تا همهٔ فرایندهای روان‌شناختی را با یکدیگر ترکیب و ادغام کنند و از کل شخص، یک توضیح منسجم را ارائه دهند و به راحتی متناسب با خلق و خوی هر مراجعه کننده می تواند مشاوره های مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری یا تحصیلی، موقت یا دارم را به او ارائه دهد.

کار در حین تحصیل در کانادا چگونه است؟
ادامه مطلب

ممکن است این مطلب هم برای شما مفید باشد > دانشگاه های معتبر کانادا کدام هستند؟

دریافت ویزای تحصیلی به کانادا با ویدا شریفی پور

پرطرفدارترین راه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و بورسیه شدن است. دانش آموزان زیادی برای تحصیل در مدارس، کالج و موسسات دانشگاهی برتر از سراسر جهان وارد کانادا می شوند. مواردی که در مورد این نوع مهاجرت مهم است بدانید، مدارک مورد نیاز و هزینه ای است که باید پرداخت کنید. ویدا شریفی پور این موارد را بازگو و ابهامات موجود را رفع کرده است. کشور کانادا یکی از بالاترین استانداردهای جهانی را در آموزش دارد.این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد که در رنکینگ دانشگاه های برتر جهان جایگاه ویژه ای دارند و بین دانشجویان بین المللی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید واجد شرایط زیر باشید.
پذیرش از یکی از موسسات آموزش عالی کشور کانادا (مورد تایید اداره مهاجرت)، عدم سوء پیشینه، پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه، داشتن معدل بالا، معرفی نامه از دو استاد یا بیشتر، توانایی پوشش مخارج دست کم یک سال تمام زندگی و تحصیل در کانادا (شهریه به علاوه هزینه زندگی نرمال کانادا)، ارائه مدارکی که ثابت کند فرد پس از پایان تحصیل قصد ماندن در کانادا را ندارد، ارائه برنامه تحصیلی(Study Plan) دقیق و قانع کننده، البته به گفته مشاور حقوقی ویدا شریفی پور افراد می توانند با ارائه سند ملکی از کشور مبدا یا سند تاهل، ماموران را قانع کنند که پس از تحصیل به کشور مبدا بازخواهند گشت.هر مدرسه یا دانشگاه در هر کشوری دارای فرم‌های درخواست پذیرش تحصیلی مخصوص به خود است. برای موفقیت در مرحله اپلای و دریافت پذیرش پیشنهاد می‌شود از یک تجربیات یک مشاور تحصیلی متخصص و متعهد؛ مانند ویدا شریفی پور استفاده نمایید.

اشتراک گذاری پست

بازگشت به وبلاگ
تماس با ما